Dag 3 - Reisverslag uit Peking, China van Caspar Vliet - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Peking, China van Caspar Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Caspar

14 Juli 2017 | China, Peking

Vroeg eruit om ff snel te ontbijten. Fantastisch ontbijt trouwens, met een keus uit orientaals en westers.
Starten na een busrit van een uurtje bij de chinese muur. Krijgen de keus, links (moelijke) of rechts (iets minder moeilijk). Natuurlijk kiezen we voor links omdat er simpelweg veel minder mensen lopen. Al vrij snel in de gaten dat links behoorlijk heftig is, vooral als je dit bij 38C moet doen.
Na 2 uur zijn we niet alleen doorweekt maar ook aardig kapot.
Helling van 22% en we moeten ook nog terug.
Na de lunch, bij Caspar King, bezoeken we de Ming graven. Van de 16 keizers zijn er 13 graven. Van die 13 zijn er 2 te bezoeken. Alles uiteraard ruim voorzien van pagodes en tempels.
Nadat we alweer gedouched hebben gaan we op zoek naar het pekingeend restaurant waar we uiteraard eend maar nog veel meer prima gerechten krijgen voorgeschoteld. Op naar de verboden stad en het Paleis vd hemelse vrede.

• 14 Juli 2017 - 05:38

Max:

Super gaaf zeg! Maar wat is het warm

• 14 Juli 2017 - 08:46

Marijke:

Fantastisch. Fijn dat jullie het naar het zin hebben. Lekker warm! Een vochtige warmte zeker? Veel plezier verder

• 14 Juli 2017 - 14:26

Ancella :

Wat een mooie ervaring de Chinese Muur, gaaf hoor ook al was het pittig met het klimmen en dalen en de warmte. Super mooie foto ook van de muur.
    En al dat lekkere eten, heb zo met jullie te doen;-)

• 14 Juli 2017 - 23:23

Eelco:

Gaaf hoor. En mooie foto.